Reklama
21 sierpnia 2014, 11:09
Świat reklama jest zatrważający.
Z jednej strony przygniata nas sobą, z drugiej daje mozliwość zapoznania się z ofertą różnych firm. Ciekawe jest to, że reklama w swojej istocie nie zmieniła się niemal od swoich początków. Oczywiście wykonanie, oprawa graficzna i wszystko to co dotyczy tak zwanego ducha czasu zmienia swoje oblicze, ale sama koncepcja pozostała ta sama.
Produkt lub usługa zostaje okraszone mniej lub bardziej błyskotliwym hasłem reklamowym, w tle gra muzyczka lub widnieje coś co jest piękne/urzekające/miłe dla oka/dobrze zrobione, a na pierwszym planie jest wyeksponowany produkt. Do naszej głowy mają trafić same zalety, a jeśli z użyciem produktu bądź usługi wiążą się pewnie niekorzyści wówczas otrzymuje komunikat, które jest albo mały, albo niesłyszalny, albo niewyraźny, albo jakby nieco pominięty.